solidfoamsoul: (Default)
I play on Magistream.com - I think some of you know. I've posted my little clickable creatures and stuff. Unlike some adoptable places it has a super easy access form. all your stuff is all together. It's awesome.

I have a little shop that I've had with my BFF from the form that we opened not too long after we both joined. I think I joined in May and she joined in June. IDK how we even found each other, but we kept talking back and forth and became super awesome friends.

(Warning: I'ma start talking crazy rude. I still can't believe and also totally pissed off I meant this little to her when she claimed I was "like a sister" we were such amazing friends through the internet.)

So I've known this bitch for two years. She's been lying about her age since I've known her. I mean, chicks lying about being 29 when they're 34 is one thing, but claiming to be 26 when you're 43 is crazy fucking different.

I found her facebook she always ignored answering when I asked her if she had one so we could be pals...

And she's been uploading different Hallween ish photos for the past month I've tried to get in touch with her. TO ASK HER IF SHE WASNT DEAD OR DYING. FML. Two are of Gerard Butler. There is no mistake that this wasn't her.

I sent this bitch Avon for her birthday or some shit, asked her for a picture so I could tell what colors she could wear. I got a picture of her from twenty fucking years ago, apparently. WTFF.

What I knew about "26 year old" her: She's totally in love with Gerard Butler, I know her husband's name is Ryan. They've been married for four years or something. She lives in Hawaii. I knew her first and last name, because I sent her a package. She's originally from New Zealand. She also loves Kevin Smith (Ares.) She's in need of a kidney transplant.

What I know now: She's 43. They have two kids, apparently. It looks like her daughter recently had a baby. She's holding one in her profile pic. Everything else is still true but I highly doubt she's from NZ. (I think maybe that came about with the whole Xena discussion we had upon first meeting.) I wonder if when I asked her how old she was she just looked at my profile...

She claims her uncle had a crush on me, when I showed her some pics of myself. Her "uncle" who was about 30 and from NZ but moved to HI too or something. IDK. She showed me pics, he wasn't bad looking. I am finding no evidence of this relative on the facebook. She even mentioned me visiting her. I don't remember who brought it up, but either is was just BS to show how awesome a friend she was or SHE WANTS TO FUCKING RAPE AND KILL ME.

IDEK what I'm feeling right now. Honestly. What the fucking fuck. I feel like Deb Morgan from "Dexter" with all the cursing and the confusion going on (you know how she is when freaked the fuck out) in my head.

I googled her name because I hadn't heard from her in a while and knowing she had health issues I'm think OMG what if she dead. I kinda wish she was now. JFC. So I googled her, found her facebook. I'm going WTF she looks so OLD WTF. Is that even her? Kinda looks like what I remember. Goddamn magistream for being unable to save more that 50 messages.

So I kept looking on the google, you know. Found something that listed her as 43. Decided that looked about right.

I'm still in a WTFF phase. But before I googled, I got a mod to close our shop (since she made the first post) temporarily so that she wouldn't have a billion trades to do whenever she got back.

Yeah that shit can stay that way.

TWO FUCKING YEARS this woman has lied to me. I would not given a good goddamn what her age was when we met. The oldest person we know on that board is like 80! It's not like it's WEIRD that a forty year old woman who works from home ON computers (if that's even her real job) would be on a site like that. I'm 26 and on the site. I should have a real job and be done with school instead of being on the site, but I'm not. That's just how shit works out sometimes.

I emailed her. I told her I don't really care why she lied. But she lied to me and I thought we were such good friends. I told her that I had the mod close our shop so she wouldn't be overwhelmed with orders. I said she can do whatever she wanted with the shop now. I don't care.

I guess it could be worse. At least SOME stuff was true. IDK. Still...

What really kills me is that I was fucking worried about her and my concern caused me to find out this crazy fucking lie.

I thought about waiting until she got back to magistream and trying to catch her in it, by asking her to Skype or IDK. Something. I thought about just ignoring it. This is the weirdest feeling I've felt in a long time.

I'm not entirely sure if it's better or worse than my RP partner ignoring me and our RP and any attempt I made of contacting them before they unfriended me in every way possible and dropping out of our game. Maybe that was worse. That shit went on for months and took me a very long time to get over.

This is going to take a while. I'm fairly sure the whole thing hasn't even sunk in yet.

EDIT: OH YEAH. I start my new job tomorrow. This is going to be fucking fantastic.

Ooookay...

Mar. 13th, 2011 11:27 pm
solidfoamsoul: (Cue Banjo music - Mighty Boosh)
Remind me to never check my friends list until I catch up on every show currently on air.


WTF

Mar. 13th, 2011 11:34 am
solidfoamsoul: (Spit spot bitches - Mary Poppins)
THIS SONG?!

THIS SONG IS IN MY HEAD?

WTF HEAD! WTF!

Oh, STUPID!

Mar. 6th, 2011 05:37 pm
solidfoamsoul: (Default)
For all my Sherlock fans and friends...

[livejournal.com profile] jerlock_myarty has been plagiarizing. They're on Fan Fiction . net.

My FAVORITE THING tho is on her user info:

Hey, I'm a 13-year old with 2 out of 3 features of the Macdonald triad, which = slight sociopathic tendencies,and an IQ that is 2 pointrs above Einstein and Hawking.

BRB LOLing 4EVA!



So the Macdonald triad consists of bed wetting, animal cruelty and pyromania. WTF is she not claiming? LOLZ
solidfoamsoul: (What naughty children - Doctor Who)
So, my mom's first cousin, who was only about 5 years younger than her died from a stroke. She grew up with Darlene and they were very close as kids. Darlene lived in Texas and that's where her funeral is going to be. Mom probably won't go but she hasn't made the decision yet. But she told me not to mention it to dad because he won't see the need for her to go. She was calling a few of her aunts (whom Darlene's mother doesn't speak to b/c of some thing with their father's will or some bullshit) to tell them Darlene had died, and just making sure that they knew and Dad kept bitching for her to get off the phone so they could make their dinner plans on time.

If I start dating anyone who treats me like this...

just fucking shoot me. Or some form of physical abuse. That's preferable.
solidfoamsoul: (Default)
Dad keeps saying Aaron and I are wrong about cocaine snorting in Dickensian times. It's not tobacco. You look it up, dad.

Posted via LjBeetle
solidfoamsoul: (Livin in a ghost town - Pegg & Frost)
You know what I really hate?

Cliques.

Especially when they end up consisting of four or more people that you know.

Because all that says about anyone who knows them is that you're not good enough for our little game.

And fandom is terrible for it, it seems. I actually just left a community because these people seem to flaunt is all over the place.

I mean if you're going to make your little secret groups, at least have the decency to even pretend to talk to other people and give the impression you're not such a dick.

Or better yet, make a big post about why you think you're so much better than everyone else, so that I can go ahead and unfriend you and proceed to not think you're a person to waste my comments on...

[/bad day on the internets]
solidfoamsoul: (Would you shut up about schmoes?!)
So I just wasted an hour because my dad thinks that apparently flour + oil = some type of bread.

I had to burn this shit twice before he let me give up. (On a griddle, BTW.)

Well, I got the dishes done anyway while waiting for it to "cook".

And my tea is now cold.

...wat?

Sep. 7th, 2010 08:37 pm
solidfoamsoul: (My Facebook photo is a landscape)
So I applied for a job on craigslist and got this back:

You have applied for this postion many times before, but never showed up to be interviewed or to even fill out the application. It would seem you are not really looking for work.
Good luck with whatever you are really doing.



1. Lies.
2. You misspelled "position", geniuses...

This is there ad if you wanna harass/flag them. ;)

THIS BITCH

Sep. 3rd, 2010 08:56 pm
solidfoamsoul: (Would you shut up about schmoes?!)
My BFF's mom... Srs.





solidfoamsoul: (It's not a toy! It's an orange gun!)
IF A CAR HAS AN OIL CHANGE THREE WEEKS AGO IT SHOULD NOT BE 1/3 FULL NOW.

SOMETHING IS OBVIOUSLY WRONG.

WHY ARE MY PARENTS TELLING ME TO "JUST KEEP CHECKING IT".

HOW DO I COME FROM THESE PEOPLE? JFC. I FEEL LIKE MY BROTHER ARGUING LOGIC TO THEM. OMG.

IF SOMETHING IS WRONG WITH A CAR YOU GET IT FIXED.

I DON'T CARE IF I HAVE TO PAY FOR IT, IF THEY'RE GOING TO BE BITCHES ABOUT THIS, EVEN THOUGH I HAVE MAYBE 300 DOLLARS LEFT, IF I'M LUCKY, CUZ OF SCHOOL.

I WOULD RATHER HAVE A FIXED CAR AND NO MONEY THAN NO CAR BECAUSE IT EXPLODED.

I DON'T HAVE TIME FOR THIS BULLSHIT.

W.T.F.F.

Aug. 13th, 2010 08:42 pm
solidfoamsoul: (It's not a toy! It's an orange gun!)
I don't even...

My blood is boiling.

My pulse is rushing.

My head is reeling.


I need something to punch. Or break.

I can't stand this.
solidfoamsoul: (Line up for the Magical Mystery Tour)
I keep this link in my bookmarks, so I can read the title and point and laugh.

No you ain't, gurl. No you ain't. Maybe if you weren't a crazy bitch.



[/childish vindictive glee]

In other happy news:

I have milk in the fridge! Yay! Now to go to Food Lion for Toy Story 3 ice cream later today...
solidfoamsoul: (Clarkson is below frame - Top Gear)
http://emigree.livejournal.com/52781.html

Everyone should read.
solidfoamsoul: (Default)


Tweets copied by twittinesis.com

solidfoamsoul: (Default)
Thank you to those of you who said: "Hey, I care."

And Fuck You to [livejournal.com profile] illusionedwords who basically said: "Stop fucking whining." (There were deleted messaged on their part, etc. Which I have posted in its entirety here )

But also, thank you, to [livejournal.com profile] illusionedwords because now I'm too angry to be depressed. However I expect 100% cloud cover tomorrow.

Yeah, I am feeling depressed. Yeah, I think my life is shit right now. I'm not comparing myself to anyone. It's not because OMG my car's in the shop STILL I can't go drinking with my friends I want to kill myself! kind of depression. It's not petty. And if I don't want to go into it I don't. BECAUSE ITS MY FUCKING JOURNAL. If I want to bitch on MY JOURNAL, I will. If you don't want to read it, THEN DON'T.

Just ignore it.

Oh, there's square one, again. A vicious cycle this is, eh wot?
solidfoamsoul: (Hubba wha? says Joel)
Anyone got a Samsung Gravity 2 phone?

I can't get my bloody ringtone set! Please help! Message if you can... I have an MP3 I want as my tone and it "says" that it's set as my ringtone, but when it rings, it's the bloody default!!

Help, because I am soooo frustrated I am seriously going to cry.
solidfoamsoul: (George says no.)
Just what the heck is up David Letterman's multimillion dollar ass?

Did anyone catch his monologue last night? What's with the rag on the Emmys? Sore loser? The Daily Show has won seven years in a row. Why? Because they deserve it. Get over yourself.

"Dead actor montage"? Seriously? That's what you're going to snipe at? Why don't you just call NPH a big flaming queer while your attacking stuff for absolutely no reason now. Holy cow. "Dead actor montage". Really. Well, here's hoping you're included next year...

Profile

solidfoamsoul: (Default)
solidfoamsoul

April 2013

S M T W T F S
  1 23 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 2324252627
282930    

Syndicate

RSS Atom

Most Popular Tags

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Jul. 25th, 2017 12:40 am
Powered by Dreamwidth Studios